10 درس درباره الناز شاکردوست باید آموزش برای موفقیت

Wiki Article

امیدوارم سینمای ما به جایی برسد که برای بهتر شدن و تعالی سینما به جای استفاده ابزاری از چهره خوب یک بازیگر، از او و توانایی هایش استفاده بهتر داشته باشند. او دانشآموخته رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. نمیتوان گفت یک بازیگر صد در صد خوب است اما از نظر من شاکردوست نه تنها لطمهای به فیلم نزده، بلکه کمک هم کرده است. افرادی که به این مسئله در فیلم ایراد می گیرند در تاریخ باقی ماندهاند و بهروز نیستند. اصلیترین دلیل موفقیت فیلم این است که پا می گذارد جای پای کسانی که قبل از دهنمکی در این جامعه رو به روی ریا قرار گرفتند. الناز شاکردوست به خوبی می توانست مفهوم مورد نظر این فیلم را انتقال دهد اما بستگی دارد که چه کسانی می توانند با این فیلم ارتباط برقرار کنند و چه کسانی نمیتوانند. دهنمکی: اغراق ذات سینما است و بستگی به نظر کارگردان دارد. به نظر من فیلم برای آن که بتواند اتفاقی را خلق کند باید در هر سکانس مخاطب را جذب خود کند.


الناز شاکردوست حجاب

شریفینیا: علاقهای به صحبت درباره چگونگی بازی دیگر بازیگران در این فیلم ندارم، ولی درباره شخصیت "افسانه" در فیلمنامه میتوانم بگویم که مشکل این جاست که وجه قربانی بودن این زن و وجهی که مخاطب باید دلش به حال او بسوزد کم پرداخته شده است. او فروردین ماه 1379 در کافیشاپی در خزر شهر، ایرج قادری را دید، سر میزشان رفت و از ایشان برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد. شاکردوست سال 1386 برای بازی در «باد در علفزار میپیچد» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در «مبارک» جایزه بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. نظر به اینکه آقای دهنمکی هر نوع ضعف در بازی این بازیگر را به گردن میگیرند فکر نمیکنید افسانه فیلم باید شخصیتپردازی بهتری میداشت؟ آیا این نوع بازی که ارائه داده سلیقه کارگردان است یا خود بازیگر آن را ارائه کرده است؟ الناز شاکردوست متولد 7 تیرماه 1363 در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری، هنرپیشه است. یعنی همه شما معتقدید اغراق در بازی الناز شاکردوست به فیلم لطمه نزده است؟


یک بازیگر ممکن است برای کار شما مناسب باشد ولی چند کار را با هم داشته باشد. «گفتوگو با آیدا پناهنده دربارهٔ فیلمهای کوتاهش/ قرار نیست همیشه دربارهٔ زنها فیلم بسازم». موضوع سوگل خلیق و خواهرش، جستجوی بسیاری از شما کاربران بود که پاسخی برای آن نیست چراکه این خانم بازیگر خواهری ندارد. الناز شاکردوست بهترین انتخاب شما بوده و یا آن چیزی است که برای شما در سینمای ایران در دسترس است؟ از طرف دیگر باید به خاطر داشته باشیم که در سینمای ایران هیچ چیز در اختیار شما نیست. خبر شبیه آن شایعه عجیب چند سال پیش نیست که به سرعت از سوی خانم بازیگر و آقای فوتبالیست تکذیب شد. یکی از آفات فعلی جامعه ما ریا است و به همین دلیل مردم میخواهند درباره ریا حرف بشنوند و تفاوت دینداری واقعی و دروغین را ببینند. گلزار یکی از بازیگران گران قیمت و پولساز سینمای ایران است که طرفداران زیادی دارد. اکبر عبدی یکی از بهترینها است و مانند آنتونی کویین بازیگر متفاوتی است. من 30 سال در تئاتر کار کردم و زمانی که می خواستم برای بازی در این فیلم تصمیم بگیرم، فیلمنامه آن را خواندم و بعد از مطالعه فیلمنامه احساس کردم مضمونی که در سالهای اخیر در سینما گم شده توسط دهنمکی دوباره پیدا شده است. Th᠎is  da ta has ᠎be en generat ed  by GSA Con tent Gen erator D emoversion.


این شخصیت ایرادهای دیگری هم دارد که بعدا مفصل درباره آن حرف میزنیم. شاید بخش دیگری از شخصیت افسانه هم در فیلمنامه به خوبی پرداخته نشده و آن هم جایی است که باید نشان دهد افسانه مجبور است در جامعه پرخاشگر باشد و ظاهرش را به همان ترتیب آراسته کند اما در خانه دیگر همان رفتار موجه نیست. سفر کردن را همیشه دوست داشتم اما از جایی به بعد بیشتر به آن علاقه پیدا کردم چون وقتی به جایی میروم که مرا الناز شاکردوست قد به عنوان الناز شاکردوست نمیشناسند، به عنوان یک انسان با من برخورد کرده، بدون هیچ قضاوتی به من نگاه میکنند. دژاکام: به عنوان بازیگر از اینکه در این فیلم بازی کردم، خوشحالم. محمدرضا گلزار در یکم فروردین ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. از بانو نرگس آبیار تشکر میکنم که در تاریکترین بخش زندگیم آمد و کنارم ایستاد و فرصت زندگی در این نقش را داد.



یکی از بهترین فیلم های الناز شاکردوست

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا کلیک کنید لطفا از صفحه ما بخواهید.

Report this wiki page